Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

License to pee


Έχω αποφασίσει ότι όποιος μου κάνει μαλακία θα τα ακούει εκείνη τη στιγμή ώστε να μην τα μαζεύω και στεναχωριέμαι. Κι έτσι κι έκανα σήμερα.

Είχα κανονίσει καφεδάκι με την παρεούλα μου στα Village. Ωραία και καλά. Φεύγοντας, εκεί στις σκάλες, θυμήθηκα ότι ήθελα να πάω στην τουαλέτα κι έτσι είπα να πάω στο εστιατόριο εκεί δίπλα που κάθομαι αρκετές φορές για φαγητό.

Πηγαίνοντας λοιπόν με ρωτάει ένας νεαρός τι θα ήθελα και του είπα ότι χρειαζόμουν την τουαλέτα. Με ένα υφάκι λοιπόν ο νεαρός μου υπέδειξε ότι παρακάτω υπήρχαν δημόσιες τουαλέτες όπου θα μπορούσα. Άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες απέραντα εκνευρισμένη γιατί φυσικά όλες τις φορές που είχα κάτσει εκεί για φαγητό δεν μου αρνήθηκε κανείς τη χρήση της τουαλέτας. Ξανανεβαίνω λοιπόν τα σκαλιά, αποφασισμένη να κινήσω θεούς και δαίμονες.
Ξαναβρίσκω το φαλακρό τυπάκι με τα γυαλιά και του λέω,
"Να σας ρωτήσω κάτι, εσείς δε με στείλατε στις δημόσιες τουαλέτες?"
"Ναι" μου λέει.
"Με συγχωρείτε αλλά όταν έρχομαι εδώ και σας κάνω κατανάλωση 50 κι 60 ευρώ ποτέ δε μου αρνείστε να χρησιμοποιήσω την τουαλέτα, σήμερα επειδή πήγα στη δίπλα καφετέρια έπρεπε να μου το αρνηθείτε;",
"Με συγχωρείτε δεν γνώριζα ότι είστε πελάτισσα, δε θυμάμαι πρόσωπα, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα".
"Οπότε μπορώ, να πάω στη τουαλέτα τώρα υποθέτω".
"Παρακαλώ".
Χρησιμοποίησα το μπάνιο κι έφυγα με το κεφάλι ψηλά! :)

4 σχόλια:

nαshιrα είπε...

μα κι εσυ οταν εφυγες το θυμηθηκες?ξεχασιαρα :P

εχω ακουσει πολλα αντιστοιχα στοριζ αλλα δεν μου χει τυχει ποτε, τι να πω,πετυχαινω τους ζαμπουνηδες μαλλον.

Loud Melody είπε...

χιχιχιχ, μα τι να κάνω τότε το συνειδητοποίησα!

Chris είπε...

Σκληρό!

*κλαπ κλαπ*

Loud Melody είπε...

LOL :P Απλά το θεώρησα αδικία...