Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Θες να 'σαι κάγκουρας; Καλώς, να είσαι και καλόγουστος!

Σήμερα εκνευρίστηκα ΤΟΣΟ πολύ με ένα ηλίθιο, ανεγκέφαλο κάγκουρα που οδηγούσε γκολφ.
Οδηγούσα μια χαρούλα με την ησυχία μου και τη μουσικούλα μου στην Εθνική. Ξάφνου κάποιο φως από τον καθρέφτη μου με τύφλωνε, τόσο, που δε μπορούσα να συγκεντρωθώ και να δω μπροστά μου. Βλέπω με τον καθρέφτη μου, πίσω από μένα ένα γκολφ, μαύρο ή σκούρο μπλέ, αυτό δε με ενόχλησε βέβαια μιας και συμπαθώ τα γερμανικά αυτοκίνητα. Όμως, ο κακόγουστος καγκουροδηγός, είχε βάλει κάτι πράσινα εκτυφλωτικά φώτα για προβολής - ΠΡΑΣΙΝΑ, όχι ξένον, νέον, αργόν ή οποιουδήποτε ευγενούς αερίου - αλλά κακόγουστο καταπράσινο φως το οποίο ακόμα και με ξερύθμιστο καθρέφτη με ενοχλούσε απίστευτα. Κι έμενα συνέχεια στη λωρίδα μου, δεν προσπέρναγε, λες και το έκανε επίτηδες το τρισάθλιο πλάσμα.
Αναγκάστηκα να βάλω όση δύναμη έχω στο πεντάλ του Ψιψίνου μου (Αν βρείτε την παρομοίωση με το όνομα κερδίζεται μια καραμέλα ο-μάμυ γεύση κεράσι) ωστέ να αλλάξω λωρίδα να προσπεράσω τον επόμενο και να είμαι ένα αυτοκίνητο απόσταση από το ενοχλητικό αντιαισθητικό πράσινο φως. Και το έκανα, έχοντας πίσω μου, για αρκετή ώρα μέχρι να αλλάξω λωρίδα, ένα περιπολικό. Μέτα από λίγο να σου το πάλι...είχε στρίψει κάπου ο προηγούμενος και τον είχα πάλι πισινό μου....
Μετά από αρκετό βρίσιμο, έβαλα τον καθρέφτη τελείως πάνω κι έτσι με ενοχλούσε μόνο από τον ένα πλαινό. Εν τέλει έκοψα πολύ, ώστε να αποφασίσει να με προσπεράσει και ηρέμησα.
Ηλίθιοι ανεγκέφαλοι οδηγοί, όταν κάνετε μετατροπή στο αμάξι σας πρώτον κοιτάχτε να είναι καλόγουστη κι όχι κιτς (άκου πράσινα φώτα!) και δεύτερον κοιτάχτε να μη δημιουργείτε πρόβλημα στους άλλους οδηγούς. Αν θέλετε να κάνετε τσίρκο με φώτα κάντε το στο σπίτι σας. Δε θα σκοτωθούμε εμείς για χάρη της κακογουστιάς σας!

Αυτά :) Have a safe trip back everyone (οσοι φύγατε για τριήμερο).

Δεν υπάρχουν σχόλια: