Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

My vocal role model....

Ασχολούμαι σοβαρά με τη μουσική από τα 7 μου. Δεδομένου ότι είμαι σχεδόν 23 χρονών πάει να πει ότι ασχολούμαι με τη μουσική 16 χρόνια.
Όταν λέω ασχολούμαι με τη μουσική φυσικά δεν εννοώ ότι τραγουδούσα μόνο στη χορωδία του σχολείου μου ή έκανα μάθημα μουσικής ένα τρίμηνο ή έχω μια συλλογή 50 GB μουσικής στον υπολογιστή μου, αλλά ότι έχω μελετήσει θεωρία, αρμονία και ιστορία της μουσικής, σολφέζ και φωνητική για περίπου 10 χρόνια. Παίζω πιάνο και λίγο σαξόφωνο (καθώς με έπιανε ημικρανία από το φύσημα και δεν το άντεξα) κι έχω δοκιμάσει (επιτυχημένα) την τύχη μου στα ντραμς.

Η μουσική είναι στα αλήθεια η ζωή μου. Μου αρέσει να ακούω καινούρια είδη, νέους ήχους και να μαθαίνω συνέχεια πράγματα που αφορούν τη μουσική. Προσπαθώ να κρίνω πάντα με βάση τα όσα ξέρω και τα όσα ακούω από τον κάθε καλλιτέχνη (από το Φλωρινιώτη μέχρι την Etta James).

Για να μην τα πολυλογώ, μια από τις αγαπημένες μου τραγουδίστριες είναι η Christina Aguilera. Μπορείτε άνετα να κοροιδέψετε (ειδικότερα εαν δε ξέρετε από μουσική) αλλά η κυρία μπορεί να σας βουλώσει το στόμα με την τρομακτικού εύρους - 4 οκτάβων, για πλάκα - φωνή της αλλά και με τα συχνότητας σφυρίχτρας φωνητικά της.
Το MTV την έχει δηλώσει ως την 5η καλύτερη από τις 22 καλύτερες φωνές της μουσικής.
H εκτέλεση του "It's a Man's World" στα 49α Grammy έχει τοποθετηθεί στην 3 θέση των Μεγαλύτερων στιγμών πίσω από την ερμηνεία της Celine Dion με τον Τιτανικό και τους Green Day με το "American Idiot". Η ίδια η Celine Dion έχει δηλώσει ότι τη θεωρεί την καλύτερη vocalist του κόσμου. Το Rolling stone την κατατάσσει στην 58η θέση των 100 καλύτερων φωνών όλων των εποχών και είναι η νεαρότερη που έχει μπει στη λίστα.

Αλλά επειδή έγραψα πολλά και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια just listen...
Όποιος δεν είναι της Soul Blues μπορεί να πάει στο 2:20 και μετά ας γράψει ό,τι νομίζει....


Now if you do not have anything to say or you can't appreciate one of the best voices you might as well shut the fuck up (with all do respect of course)


Υ.Γ. Το παραπάνω άσμα το αφιερώνω στον αγαπημένο μου...

5 σχόλια:

Parakmiako Ergaleio είπε...

Ομολογώ ότι δεν μ'αρέσει το είδος που εκπροσωπεί...αλλά παραδέχομαι την φωνή της! Την είχα προσέξει περισσότερο στο Hurt. Μακάρι να έλεγε κυρίως τέτοια τραγούδια. Να αναδεικνύεται και λίγο η φωνή της.

[σοπρανίτσα είναι το κριστινάκι :P ως alto, της βάζω την δοκιμασία να πιάσει πολύ χαμηλές νότες, σαν νά'ναι στα βάθη της σπηλιάς! λολ!]

Loud Melody είπε...

Υποθέτω οι 4 οκτάβες που πιάνει είναι χοντρικά δυομισι πάνω από το κεντρικό ντο και μιαμιση κάτω. Not bad I guess...

Το καλό είναι ότι δεν έμεινε στο Genie in a bottle. Θεωρώ ότι το Stripped είναι το καλύτερό της άλμπουν γιατί είναι ΓΕΜΑΤΟ συναισθήματα από την αρχή ως το τέλος. Και στο "Back to Basics" τραγουδάει soul, blues...και στο τελευταίο electronic pop πραγματικά έχει τραγουδήσει τα πάντα εκτός από μέταλ :P και Τερζή υποθέτω :P

Chris είπε...

Ότι την είδα σήμερα στην TV και σκεφτόμουν πόσο θεά είναι. Μπορεί να μην ξέρω πολλά από μουσική (τεχνικά, that is, καθώς ασχολούμαι μόλις κάνα τρίμηνο) αλλά νομίζω πως δεν χρειάζονται και πολλές γνώσεις για να καταλάβει κανείς πως η κοπέλα τραγουδάει και τρέμει η γη. Θα την εκτιμούσα ακόμα περισσότερο αν αρκούνταν στη φωνή της και δεν προσπαθούσε ανά καιρούς να μας το παίζει και υπεργκόμενα.

Loud Melody είπε...

I think you are right on that one.

Elementstv είπε...

απλα απιστευτη ωραιο βιντεο!!!