Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Φαν φακτς αμπάουτ μι....

Ο τίτλος συστήνει από μόνος του το περιεχόμενο του κειμένου...

1. Δε μου αρέσει το απόλυτο σκοτάδι, χρειάζομαι ένα μικρό φως.
2. Σιχαίνομαι τα περιστέρια.
3. Ενίοτε, πλένω τα δόντια μου με παιδική οδοντόπαστα, μου φτιάχνει το κέφι.
4. Δεν τρώω τα δημητριακά μου μέσα στο γάλα.
5. Κάποιο διάστημα, όνειρό μου ήταν να γίνω πιλότος της F1.
6. Όταν ήμουν μικρή, είχα ερωτευτεί το Στάθη Ψάλτη (Μη σχολιάσετε παρακαλώ).
7. Όταν ήμουν βρέφος είχαν κάνει πρόταση στους γονείς μου να διαφημίσω βρεφικό γάλα, αλλά αρνήθηκαν. (Έχασα την ευκαιρία)
8. Έχω συμμετάσχει σε διαφημιση όταν ήμουν στο δημοτικό.
8. Στο γυμνάσιο έπαιζα ποδόσφαιρο και πολύ καλό μάλιστα.
9. Όταν ήμουν δημοτικό ακόμα, η φωνή μου, ήταν πάντα μπάσα και ζήλευα τα κορίτσια που μιλούσαν με λεπτές κοριτσίστικες φωνούλες, ωστόσο τραγουδούσα σε πολύ υψηλότερες νότες από όλες.
10. Είμαι ελαφρώς μικροβιοφοβική, ιδιαίτερα στα ΜΜΜ.
11. Σε αντίθεση με τον περισσότερο γυναικείο πληθυσμό, μπορώ να παρκάρω εύκολα.
12. Πιστεύω ότι τα φαγωμένα νύχια, ιδιαίτερα στις γυναίκες, είναι ό,τι πιο άθλιο.
13. Πιστεύω ότι οι γυναίκες που δε ξέρουν να βάφονται, καλό θα είναι να μη βάφονται καθόλου από το να βγαίνουν σα κλόουν έξω.
14. Είμαι πολύ συναισθηματική κι αντιδρώ έντονα.
15. Φοράω πάντα άρωμα.
16. Πιστεύω ότι έχω τα πιο ωραία μάτια που έχω δει ναι, μπορεί να ακούγεται ψωνίστικο αλλά είναι αλήθεια.
17. Είμαι αθεράπευτα σινεφίλ.
18. Σπουδάζω Φυσική (δε ξέρω κατά πόσο φαν είναι αυτό).
19. Έχω τους πιο γαμάτους φίλους.
20. Δε μετανιώνω ποτέ για τίποτα στη ζωή μου.
21. Όποιος με έχει πειράξει το έχει μετανιώσει τόσο που φοβάται ακόμη κι όταν ακούει το όνομά μου.
22. Είμαι εκνευριστικά ετοιμόλογη.
23. Δε μου αρέσει να φοράω καλτσόν.
24. Σιχαίνομαι τους δειλούς ανθρώπους.
25. Φοράω γυαλιά ηλίου στο μετρό και χρησιμοποιώ ευφάνταστα αξεσουάρ.

+1. Είμαι απίστευτα υπερήφανη για την Κρητική καταγωγή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: