Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

She's alive!

Ναι, φίλοι μου, ζω ακόμα και βασιλεύω, απλά δεν είχα όρεξη να κάθομαι να γράφω γιατί αυτός ο καιρός ήταν πολύ κουραστικός για μένα. Φυσικά, θα σας αναφέρω όλα τα κουλά που πέρασαν από τα μάτια ή το μυαλό μου το τελευταίο διάστημα. Όχι ότι θα είναι κανένα πολύ ενδιαφέρον ποστ αλλά είπα να δώσω το παρόν.

Παρατήρησα ότι κυκλοφορούν κάτι υπέροχα νέον ροζ σταράκια κι αν και δεν είμαι φαν των all star σκέφτομαι να τα πάρω. Θυμήθηκα πριν περίπου 5 χρόνια που έβαφα τα νύχια μου με νέον ροζ μανώ και με κοιτούσανε σαν εξωγήινο και με σχολιάζανε και τώρα κι η κουτσή απεντικούριστη Μαρία μου φοράει νέον χρώματα στα νύχια!

Περίμενα με χαρά το νέο single της Aguilera που τη λατρέυω και κόντεψα να ξεράσω μόλις το άκουσα γιατί είναι απαίσιο και σε μελωδία και σε ρυθμό και έχει κάνει κι ένα τσοντοκλιπ, που για κάποια με τόσο υπέροχη φωνή είναι εντελώς περιττό. Μου αρέσει που περίμενα να βγει το cd της και τώρα εύχομαι μην έχει παρόμοιες πατάτες με το single της.

Έχω να πω ότι χάρηκα ιδιαιτέρως με τα νέα ποστ της Stulf γιατί για αρκετό καιρό νόμιζα ότι ψόφισε κι ήθελα να στείλω ντετέκτιβ να βρει το πτώμα της, αλλά there she is...

Έχω να κάνω μια σοβαρή δήλωση και δεν ντρέπομαι - πλέον - για αυτό: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η LADY GAGA κι έχω κολλήσει με το telephone, αν πιστεύετε ότι πάσχω από κάποια ασθένεια μη διστάσετε να ενημερώσετε.

Η Φυσική είναι μεγάλη καύλα, αλλά το Φυσικό Αθηνών το μόνο μπουρδέλο στον οποίο δεν μπορείς να τη ζήσεις και να ικανοποιηθείς κι αν τυχών διαβάζει κάποιος μαθητής αυτό εδώ το ποστ ΝΑ ΜΗ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ!!!

Σκέφτομαι ότι έχω να κάνω ένα ποστ σχετικό με ένα βραβείο που μου έδωκεν η Stulf.

Η αλήθεια είναι ότι έχω τόσα πολλά να πω και για διάφορα θέματα αλλά βαριέμαι ελεεινά να γράφω και να αναλύω τις σκέψεις μου.

Με την τσόντα της Τζούλιας νύσταξα, με της Ντούβλη ξεράθηκα στα γέλια. Τζούλια κόψε τα ναρκωτικά, Μαριάννα κόψε τα εξτένσιον σου γιατί το μαλλί σου φαίνεται κιτς.

Αυτά τα ολίγα και άσχετα, θα επικοινωνήσω ξανά... σας φιλώ!

Μελωδία, η εκκωφαντική

5 σχόλια:

τόσο δα σε λέω είπε...

για ποιο λόγο να δηλώσει κάποιος φυσικό;
όχι μόνο αθηνών
οποιοδήποτε

amalthia είπε...

και η Τζούλια πρέπει να κόψει τα εξτένσιονς...

...καλέ τώρα που το σκέφτομαι "απο τον καιρό της Τζούλιας" έχεις να γράψεις εσύ!(ποιός μιλάει)

ότι έπαθες εσύ το έπαθα εγώ με το μαύρο μανό πριν χρόνια...απο το 2006 για την ακρίβεια με κράζαν άντρες γυναίκες.Μέχρι που έβγαλε και η Σανέλ μαύρο μανό και ψαρώσανε...

Loud Melody είπε...

Η Τζούλια φοράει τρέσσα, το είδα γιατί έμεινε σκυμένη περισσότερη ώρα :P μπορεί και η Μαριάνα να φοράει αλλά της δεύτερης φαίνεται ΠΑΡΑ πολύ γιατί το δικό της μαλλί είναι μέχρι τα αυτιά.

Ναι βαριόμανε να γράψω!

Σου αρέσουν τα μανώ της Σανέλ; Εμένα δε μου κρατάνε ούτε μέρα, ξεφλουδίζουν με τη μία τα ηλίθια!

amalthia είπε...

α δεν ξέρω αν μου αρέσουν...σιγά μην τα πληρώσω χρυσά τα μανό!αυτές τις βλακείες τις κάνει η αδελφή μου! δεν αγοράζω καλύτερα ενα αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτα(τι υπερβολική που είμαι)!

απλά τα ανέφερα γιατί τότε άρχισε να αρέσει και στις βλάχοψωνάρες! ακούνε Σανέλ και σου λένε "α ναι ναι,είναι μόδα"!

Loud Melody είπε...

Εγώ είχα άνθρωπο που δούλευε για την εταιρία και τα είχα τσάμπα! ;)
Αλλά δεν είναι καλά! Αυτά που παίρνω με ένα ευρώ από τα μαγαζιά με φτηνοπράγματα κρατάνε μια βδομάδα και βρίσκεις ΤΑ απίστευτα χρώματα!