Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Hotness is not so hot!


Ναι κυρίες και κύριοι. Αυγουστιάτικα στην βρώμικη, άθλια πρωτεύουσα! Λιώνω από τη ζέστη. Ιδρώνω, βρωμάω, κάνω ντουζ και ξαναβρωμαω! Τη σιχαίνομαι και την Αθήνα και τη ζέστη!
Με πιάνει η αναπνοή μου από τη ζέστη, πεινάω και δε μπορώ να φάω γιατί πνίγομαι. Τη μισώ και την Αθήνα και τη ζέστη!


Νοσταλγώ το υπέροχο νησί μου, που το βράδι φοράς ζακέτα για να κάτσεις στην αυλή και που μαζεύευτε το σόι και γελάμε μέχρι δακρύων και ξεχνάμε προς στιγμήν και έννοιες και βάσανα και υποχρεώσεις. Μου αρέσει που μόλις ξεπροβάλει από το καράβι ο Κούλες, νιώθω σαν να ετοιμάζεται το καράβι να μπει σε ένα παραμυθένιο κόσμο! Όλα είναι διαφορετικά! Ακόμα και η μεσημεριανή κίνηση, φαίνεται γλυκιά με το ραδιόφωνο να παίζει Κρητικά! Σας έχω πει ότι λατρεύω το νησί μου;



Όταν λοιπόν είσαι από ένα τέτοιο υπέροχο μέρος, πώς να σου αρέσει η θορυβώδης, αλαζονική, ενοχλητική, άψυχη (με συγχωρείτε ντόπιοι) Αθήνα;
Το έχω αποφασίσει, πρέπει να μείνω στην επαρχία....
Τη βαρέθηκα και την Αθήνα και τη ζέστη της.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ela stamata thn grinia!!egw twra feygw!!hehe!
:P