Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Εδώ είμαι πάλι, με το δεξί παίρνω και πάλι τη σκυτάλη...

Σας είχα αφήσει στις 12 Ιανουαρίου με ένα κύμα τεράστιας γκαντεμιάς....
Την 13η Ιανουαρίου ήταν το ολοκληρωτικό και τελικό χτύπημα αφού καθώς οδηγούσα στο Σκαραμαγκά ένας μαλακο-κάγκουρας έχασε τον έλεγχο του πεζό ραλί του (τι έκπληξη)
κι άρχισε να κοπανάει ό,τι και όποιον βρει μπροστά του καθώς και το καημένο Άτος μου.....
Αστυνομία τράκα από δω, τράκα από κει....... Τρέξιμο στις ασφάλειες, στις ασφαλιστικές κτλ κτλ κι ένας πόλεμος νεύρων από τη γραφειοκρατία μας....
Για να μην πολυλογώ, εμείς δεν πάθαμε τίποτα σοβαρό, μας έφτιαξε και το αυτοκίνητο ο μαλάκας (αφού έφταιγε) κι όλα καλά..........
Για να θυμηθώ παρακάτω.....

Ιανουάριος και Φεβρουάριος, 2 μήνες με τρομερά νεύρα κι ενέρεια έτοιμη για καυγά που με ένα γερό κρυολόγημα που εξελίχθηκε σε βαριά ιγμορίτιδα με αποτέλειωσε, κρατώντας με στο κρεβάτι για 3 βδομάδες περίπου κι άρρωστη ένα μήνα.
Ώσπου ήρθε ο Μάρτιος με τον οποίο είχα αρχίσει να ηρεμώ μιας και η γκαντεμιά μου (και η αρρώστια) είχε σπάσει (είναι επειδή είδα κάπου τον Θανάση :P).
Και να σου, έφτασε στα αυτιά μου ένα εξευτελιστικό κουτσομπολιό που αποδείχτηκε κι αληθινό και μου έφτιαξε το κέφι και δε μπορούσα να σταματήσω το γέλιο.... καθώς το σύμπαν είχε βαλθεί να επανορθώσει για όλα όσα έγιναν τους προηγούμενους μήνες....

Τον Απρίλιο, μετά από 4 τρομερές, ήρεμες και γαμάτες ημέρες διακοπών.... οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες.... η υγεία μου (μετά από το γερό κρυολόγημα - ιγμορίτιδα) (σωματική και ψυχική) είναι στα σωστά επίπεδα και το κέφι που πιάνει το καλοκαίρι έχει έρθει για τα καλά.....

Θα τα πούμε αγαπητοί μου συνbloggers......

Δεν υπάρχουν σχόλια: