Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Game by flons!!!

Πόσο μου αρέσουν τα παιχνιδάκια!!! :) Από τη φλονσίτα!

1. Πότε ήταν η πρώτη φορά που αυνανίστηκες; (τι ευγένεια)
Όντως, τι ευγένεια! :P

2. Σου αρέσουν τα σκυλιά ή τα γατιά;
Και τα 2 αλλά πιο πολύ τα κουτάβια

3. Πλένεις κάθε μέρα τα δόντια σου;
Προσπαθώ να τα πλένω όσο συχνά μπορώ.

4. Για ποια εμπειρία της ζωής σου ντρέπεσαι πιο πολύ;
Είχα πάει για αιμοδοσία και ήταν σκισμένο το παντελόνι μου! (ναι πίσω στον κώλο!) Η νοσοκόμα για κάποιο λόγο με έδιωχνε και δεν ήθελε να μου πάρει αίμα και δε μπορούσα να καταλάβω το γιατί, ίσως να με πέρασε για καμιά ζητιάνα με το σκισμένο παντελόνι :P

5. Ποια είναι η πρώτη ταινία που σου έρχεται στο μυαλό και γιατί;
Πολλές :/

6. Σου αρέσουν τα φουντούνια;
Ναι! Φουντούνια, πακοτίνια τρέλααααααα

7. Είχες ποτέ ερωτικές φαντασιώσεις με καρτούν;
Δε θα το έλεγα

8. Έχεις ευχηθεί για κανένα να ψοφήσει;
Ίσως αποτελεί έκπληξη αλλά όχι! Έχω ευχηθεί για κάποιον να πάθει αμνησία για να με ξεχάσει και να μην ασχολείται μαζί μου (επειδή μου έπρηζε τα ούμπαλα, πολύ όμως) δεν ξέρω αν πιάνεται κάπως :/

9 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχα, πιο πολύ απ' όλα γελάω με το ταγκ σου από κάτω: φλονσαβάρντου, έμαθα επιτέλους να το λέω.

Loud Melody είπε...

ε μα ναι ρε πούστη μου, ειδικά στην αρχή δε μπορούσα να το πω!!!

Ουφ! είπε...

:-))) εσύ δηλαδή το ήξερες ότι ήταν σκισμένο το παντελόνι σου;!

αν έχεις χαμηλή πίεση σε διώχνουν αλλιώς τους μένεις στα χέρια!

όσο για τα καρτούν έλα τώρα... δεν έβλεπες Κάντυ Κάντυ;
ο Άντονυ; :Ρ

Loud Melody είπε...

όχι το έμαθα αργότερα!!!

ναι ρε ξέρω, εχω δώσει κι άλλες φορές αίμα. αυτή δε με τσέκαρε καν!

δε μου άρεσε κανένας από την Κάντυ Κάντυ!!!!! :P
Άντε να μου άρεσε ο Πήτερ Πάρκερ...Α.Κ.Α Spiderman αλλά όχι σε σημείο φαντασίωσης εχεχεχε

amalthia είπε...

μα δεν το λες σωστά!
δεν έχει "ρ" πριν το "β" !

"ρ" έχει πρίν το "ν"

φλονσαβαρντού!
αλλά ακούει και ως "μουνί της λάσπης"!

Loud Melody είπε...

μα το ξέρω γι αυτό το έγραψα έτσι γιατί έτσι την έλεγα στην αρχή συνέχεια :P

Loud Melody είπε...

όσο για το μου_ι της λάσπης δεν έχω λόγια... :P

k είπε...

και μετά αναρωτιούνται γιατί έχουν έλλειψη αίματος!για ένα σκισμένο τζην ρε παιδια?
πονηρό και ξεχωριστό το ερωτηματολογιο ;)

Loud Melody είπε...

Δεν ητανε τζιν, χαχαχαχα γι αυτο έχω φοβία μη μου σκιστεί το παντελόνι μου πλέον! Παρεμπιπτόντως πήγα προσφάτως πάλι και ο νοσοκόμος μου έκανε το χέρι ΜΑΥΡΟ!