Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Πολυαγαπημένο μου ημερολόγιο...

Αποφάσισα ότι πρέπει να επικεντρωθώ στα καλά που έχω στη ζωή μου (και είναι πολλά) και να μην ασχολούμαι με διάφορα φτηνιάρικα προβλήματα που στην ουσία δε θα έπρεπε καν να τα παίρνω στα σοβαρά αφού είναι γελοία τα ίδια αλλά και τα άτομα τα οποία τα δημιουργούν.

Αποφάσισα ότι πρέπει να ελαττώσω τους καφέδες που πίνω σε έναν την ημέρα γιατί με το δεύτερο έχω απίστευτη υπερένταση (τα νεύρα ταλαντώνονται με μεγάλο ψ!). Αποφάσισα ότι πρέπει να προσέχω την ψυχική μου υγεία όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι να την πειράξουν μόνο και μόνο επειδή πληγώθηκε ο τιποτένιος εγωισμός τους που αρνούμαι να τους κάνω παρέα (I didn't know I'm that important to you, thanks for making me feel so special).

Αποφάσισα πως θα σέβομαι ΜΟΝΟ αυτούς που εκτιμούν τον ως τώρα σεβασμό που τους έχω δείξει και τον έχουν ανταποδώσει. Οι αχάριστοι θα πάθουν αυτά που τους αξίζει!

Αποφάσισα επίσης να επιλύσω όλες τις χαζές μικροδιαφορές που έχω με άτομα που αγαπάω και που μας προκαλούν πού και πού εντάσεις.

Αποφάσισα ότι θα έχω φίλους που θα με κάνουν να αισθάνομαι πάντα καλά (και τουλάχιστον αυτό το έκανα).

Επίσης αποφάσισα ότι αν μου δωθεί η ευκαιρία, θα δώσω το αντίτιμο σε αυτούς που πρέπει.

Αποφάσισα και διέταξα!!!

Αυτά, καληνύχτα πολυαγαπημένο μου ημερολόγιο!!! Και μην ξεχνάτε, σας αγαπώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: